وضعیت سنگ آهن در چین و میلگرد در ایتالیا
نوشته شده توسط : آهن پرایس

وضعیت سنگ آهن در چین و میلگرد در ایتالیا


بازار سنگ آهن در چین بهبود یافته است

اخیرا در کشور چین یک چشم انداز روشنی از بازار فولاد ترسیم شده است که همین امر موجب شده تا وضعیت سنگ آهن نیز در چین بهتر شود. در روز های اخیر شاهد افزایش قیمت سنگ آهن در چین بودیم و تعداد معاملات حاصل از خرید سنگ آهن نیز بالا رفته است. میانگین قیمتی که برای سنگ آهن از سوی موسسه پلاتس اعلام شده است، خلوص 62 درصد 1.95 دلار هر تن خشک می باشد که لازم به ذکر است همین مقدار در مقایسه با قیمتی که در جمعه اخیر اعلام شد، حدود 64.95 دلار هر تن خشک سی اف آر بالا رفته است.

قرارداد سواپ سنگ آهن در بورس سنگاپور نیز حدود 1.4 دلار افزایش داشته و 64.10 دلار هر تن خشک به ثبت رسیده است. گفتنی است از آنجا که فولاد ساز ها به دنبال کسب سود های بالایی هستند، تمایل زیادی دارند تا به مقدار لازم و در تناژ های بالا سنگ آهن بخرند تا در آینده ی ای نزدیک با مشکلاتی مثل عدم موجودی کافی در انبار هایشان مواجه نشوند. از دیگر دلایلی که می توان برای بهبود یافتن وضعیت سنگ آهن نام برد، پایین بودن موجودی میلگرد و ورق گرم در بازار چین است.

 

بازار میلگرد در ایتالیا

علی رغم کمبود تقاضا تولید کننده های میلگرد در ایتالیا به افزایش قیمت ها ادامه داده اند و امیدوارند در ماه جاری بازار بهبود یابد. در دو هفته ی اخیر شاهد افزایش قیمت میلگرد در بازار داخلی بودیم که این میزان در حدود 10 تا 20 یورو بالا رفته 395 تا 405 یورو هر تن درب کارخانه بدون 22 درصد مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده است.

در یک ماه گذشته، رکودی که در بازار و کمبود تقاضای داخلی و صادارتی وجود داشت، کارخانه ها را مجبور کرد تا اقدام به کاهش قیمت کنند؛ ولی حالا با نزیکی فصل افزایش خرید ها آن ها به فکر افزایش حاشیه سود دهی هستند.

 

 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: